Your Cart

General Terms & Conditions

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket („ÁSZF”) és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza. Az Üzemeltető magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Ön az Eladó által üzemeltetett weboldal használatával, illetve a vásárlásával magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF rendelkezéseit, tudomásul veszi és elfogadja az abban foglaltakat.

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:

Üzemeltetői adatok

Cégnév: Kisznyér és Társa Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság („Üzemeltető” vagy „Eladó”)
Székhely: 1042 Budapest, Árpád út 90-92.
Adószám: 10929685-2-41
Cégjegyzékszám: 01 -09-361089
Nyilvántartja a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Szerződés nyelve: magyar
Elektronikus elérhetőség: info@suitandmore.hu.hu
Telefonos elérhetőség: +36 (1) 370-1316

Vevőnek minősül bármely természetes vagy jogi személy, amely az Eladótól annak webáruházában (suitandmore.hu) terméket rendel, vele adásvételi vagy egyéb szerződést köt a termékek kapcsán. Vevő abban az esetben minősül fogyasztónak, ha a Vevő a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

Megvásárolható termékek köre

A suitandmore.hu webáruházban megjelenített termékek online, házhozszállítással rendelhetőek meg. Lehetőség van személyes átvételi lehetőségre is, üzletünk nyitvatartási idejében.

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:
• Ruházat
• Lábbeli

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak magyar forintban (HUF) értendőek, és tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhozszállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

A webáruházban részletesen feltüntetésre kerül a termék neve, leírása és a termékekről készített fotó. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Az Eladó nem vállal felelősséget a webáruházban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti esetleges különbözőségért.

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, az Eladó teljeskörűen tájékoztatja a vásárlókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.
Eladó fenntartja magának a jogot, hogy a webáruházban értékesített termékek és az Eladó budapesti üzletében fellelhető termékek árai között eltérés legyen.

Rendelési információk

A vásárláshoz regisztráció szükséges, amennyiben szeretné legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, praktikus lehet a regisztráció elvégzése.
A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint az ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különösen:

– a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”);
– az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény („Elker. tv.”);
– a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet
Tájékoztatjuk, hogy a vonatkozó jogszabályok kötelező (eltérést nem engedő) rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadóak.

A jelen ÁSZF 2018. 05.01 napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. Az Eladó jogosult egyoldalúan módosítani az ÁSZF-et azzal, hogy a módosításra a honlapon külön felhívja a látogatók figyelmét.

Eladó fenntart magának minden jogot a honlapja, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak tekintetében. Tilos a webáruházban megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése az Eladó írásos hozzájárulása nélkül, kivéve az ÁSZF és az Adatvédelmi tájékoztató megismerés céljából történő letöltése.

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 12 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk minden esetben telefonon visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

Általános teljesítési határidő: a visszaigazolástól számított két munkanapon belül.
Eladó nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Eladó fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor.
Amennyiben a termék vételárának kiegyenlítése előre megtörtént és a megrendelés visszautasítására kerül sor, úgy az előre kiegyenlített összeg visszautalásra kerül az összeg megfizetőjének részére.

Rendelés menete

1. Jelentkezzen be a webáruházba és a megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba. A kosár tartalmát bármikor megtekintheti a „kosár” ikonra kattintással.
2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „Vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Az „X” (Termék eltávolítása) gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően a kosár tartalma automatikusan frissül. A vásárlás megkezdéséhez kattintson a „Tovább a pénztárhoz” gombra. A kosárba helyezett termékek vásárlási szándékát számítástechnikai rendszerünk nem tekinti véglegesnek, ezért a megrendelés véglegesítése előtt előfordulhat, hogy az adott terméket/termékeket időközben már megvásárolták és emiatt már nincs készleten, ezért Eladó felelősséget nem vállal.
3. Számlázási / Szállítási, illetve a belépési adatok megadása (Amennyiben már regisztrálta magát akkor be tud lépni.)
4. Szállítási/fizetési mód kiválasztása (részletesen ld. az 5- 8. pontban)
5. Megrendelés elküldése
6. Az adatok megadását követően a “Megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével kapcsolatban (pl: a kiszállítás körülményire illetően). Vevő a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. A rendelés elküldését követően viszont az Eladó nem tudja garantálni a Vevő kérése esetén az adatok vagy a megrendelt tételek módosítását.
7. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.
8. A beérkezett megrendelését telefonon minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük a várható szállítási napot és a termék adatokat.
A megrendelés elküldését követően e-mailben visszaigazolást küldünk, amelyben tájékoztatjuk a Vevőt arról, hogy a rendelés feldolgozása folyamatban van. Amennyiben e visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított, elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül a Vevőhöz nem érkezik meg, úgy a Vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő az Eladóhoz, illetve a Vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Eladó kizárja a felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert a Vevő rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, az Eladó fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatja a Vevőt az új adatokról. A Vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármelyik fél elálljon a szerződéstől.
A megrendelés összesítése során és a visszaigazoló e-mailben jelölt fizetendő végösszeg minden költséget tartalmaz.

Amennyiben a webáruházban vásárol, automatikusan létrejön a felhasználói fiókja, így a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni, és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok automatikus kitöltésével. Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.

A megrendelt termék ára / házhoz szállítás díja fizetésének módja

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni készpénzben vagy bankkártyával. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza.
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Biztosítunk lehetőséget a csomag értékének előre, bankkártyával történő kiegyenlítésére is. Ebben az esetben válassza a „K&H bankkártyás fizetés” fizetési módot, ekkor a “Megrendelés elküldése” gomb lenyomása után átkerül a Kereskedelmi és Hitelbank biztonságos banki fizetés oldalára, ahol megadhatja bankkártyája adatait. A fizetéshez a következő bankkártyák használhatók fel: MasterCard termékek (MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro), VISA termékek (VISA, VISA Electron, VPay), JCB, American Express

Házhoz szállítás, információk

Webáruházunk megrendeléseit a GLS futárszolgálat teljesíti. A GLS a csomag kézbesítésének reggelén a Vevő által megadott telefonszámra SMS értesítést küld, mely tartalmazza a csomag azonosító számát, a kézbesítés várható idejét egy 3 órás időintervallumban (pl.: 8-11 óra között), az utánvét összegét (ha tartozik a csomaghoz) és a futár telefonszámát.
A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8 és 17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok visszaszállításra kerülnek az Eladó telephelyére.

Házhoz szállítás díjszabása

Magyarország egész területén a szállítási- és csomagolási költség egyszeri fix 1.500 Ft. Utánvétes fizetés esetén 300 Ft kezelési költséget számolunk fel. Magyarországon kívül más országokba jelenleg nem szállítunk.

Átvétel üzletünkben

A Vevőnek lehetősége van a megrendelt termék(ek) Eladó budapesti üzletében történő átvételre (1042 Budapest, Árpád út 90-92.), nyitvatartási időben. Ebben az esetben fizethet online bankkártyával előre vagy átvételkor az üzletben készpénzben vagy bankkártyával. A rendelés átvételének iőpontjáról az Eladó e-mail-ben és telefonon értesíti a Vevőt. Az e-mail kézbesítésétől számított 7 naptári napon belül van lehetősége átvenni a terméket az üzletben. Ha nem történt meg az átvétel, a 8. napon a rendelés törlésre kerül és a termék visszaküldésre kerül raktárunkba. Online bankkártyás előre fizetés esetén ezután történik meg a visszatérítés rögzítése, illetve a raktárba való visszaérkezéstől számított 14 napon belül a vételár visszautalása. A bankkártya adatait és a bankszámlaszám valódiságát és helyességét Eladó nem ellenőrzi, így annak helytelen vagy téves megadásából eredő bármely kárért a Vevő felel. Eladó csak arra a bankszámlaszámra tudja visszatéríteni a vételárat, amellyel a Vevő a rendelés leadásakor fizetett. Üzletünkben való személyes átvétel esetén szállítási költség a Vásárlót nem terheli.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Online fizetés bankkártyával

Interneten keresztüli fizetés
A suitandmore.hu webáruházban a Kereskedelmi és Hitelbank (továbbiakban K&H Bank) biztonságos rendszerén keresztül vásárolhat bankkártyával. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg: a webáruház kizárólag a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg Öntől. A fizetési tranzakcióhoz szükséges kártya adatokat Ön a K&H Bank 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalán adhatja meg. Ezekről az adatokról a webáruház sem a fizetés során, sem később nem értesül, azokat kizárólag a K&H Bank kezeli, és a számlakezelő, kártyakibocsátó bankon kívül nem osztja meg harmadik féllel. A webáruház kizárólag a tranzakció sikerességéről vagy sikertelenségéről értesül, s erről tájékoztatja a vásárlót is.

Tájékoztatjuk, hogy amennyiben felmerül a bankkártyával történő visszaélés gyanúja, úgy az Eladó jogosult az ellentét feloldása okán a Vevőt az eltérés okának tisztázására felszólítani és amennyiben Eladó szükségesnek látja, úgy az illetékes hatóságok, különösen, de nem kizárólagosan az illetékes rendőrkapitányság részére a visszaélés gyanúját bejelenteni.

Elfogadott bankkártyák típusai
A K&H Bank internetes fizetési rendszere a MasterCard termékcsaládba tartozó MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, a VISA termékcsaládba tartozó VISA, VISA Electron, VPay, JCB és American Express bankkártyákat fogad el.

Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?

Minden olyan bankkártya, amely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lett, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.

A bankkártyás fizetés folyamata

A suitandmore.hu webáruház oldalán kiválasztja az árut, melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni. Ekkor a “Megrendelés elküldése” gomb lenyomása után át lesz irányítva a bank titkosított oldalára. A bank titkosított felületén a kártyaadatok megadása után, a fizetés gombbal jóváhagyja a tranzakciót. A fizetést követően a banki oldal visszairányítja a suitandmore.hu webáruházba, és a vásárlásáról visszaigazolást kap. A vásárlás végeztével e-mailben is visszaigazoljuk a fizetés eredményét, illetve elküldjük az úgynevezett tranzakció¬azonosítót. A sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti -, a K&H Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.
Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a webáruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző “Vissza/Back” vagy a “Frissítés/Refresh” gombjára kattint, illetve bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül. Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Fontos tudnivalók a bankkártyás fizetésről

A teljes tranzakció megbízható, titkosított banki szervereken zajlik. A suitandmore.hu webáruházhoz nem jutnak el a bankkártya adatok, ezekről csak a bank értesül. Egy vásárlást nem lehet többször kifizetni, ez ellen véd a rendszer. Amennyiben túlfizetés történik, vagy valamilyen okból kifolyólag a megrendelt áru nem szállítható, jóváírásra van lehetőség. A kártyás fizetés során magyar forintban (HUF) történik a tranzakció.

Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?

A vásárló az Eladó internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláírás csíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.

Mit jelent a foglalás?

A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana.

Fontos, hogy a foglalás nem jelent automatikus terhelést! Bármilyen fellépő probléma esetén a lefoglalt összeg feloldásra kerül.

Sikertelen fizetések és teendők

Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?
Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.

Kártya jellegű hiba
A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
A kártyahasználat tiltott.
A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláírás csíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva. A kártya lejárt.

Számla jellegű hiba
Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.

Kapcsolati jellegű hiba
A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra. A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.

Technikai jellegű hiba
Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza az Eladó oldalára, a tranzakció sikertelen.
Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző “back”, “reload” illetve “refresh” segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.

Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?
A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakció-azonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?

A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.

Mit jelent az, ha bankomtól SMS-t kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban az Eladó azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?

Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza az Eladó internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.

Biztonság

Mitől biztonságos a K&H bank weboldala?
A K&H Bank a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon kéri be. A VeriSign cég teszi lehetővé a K&H Bank számára a 128 bites titkosító kulcs használatát, ennek segítségével biztosítják a kommunikációs csatorna SSL alapú titkosítását. Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése, jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngészőprogram az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a K&H Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?
Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 128-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.

Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?
A Mastercard/Maestro esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.

Mit jelent a Verified by Visa?
A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A K&H Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a UCAF kód?
Mastercard/Maestro kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt.

Jótállás

A termékekre 12 hónap jótállást vállalunk. Termék meghibásodása esetén üzletünk címén és telefonszámán kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről.. A jótállás üzletünkben érvényesíthető, a termékek üzletünkbe történő eljuttatásának költsége a Vásárlót terheli. A hibás terméket közvetlenül üzletünkbe is visszaküldheti a Kisznyér és Társa Kft. 1042 Budapest, Árpád út 90-92. címre. Portósan küldött csomagokat nem veszünk át, azt minden esetben visszaküldjük a feladónak.

A Vevőnek a vásárláskor kapott nyugtával/számlával kell igazolnia, hogy a terméket az Eladótól vásárolta.
A jótállási jog érvényesítése során a Vevő választása szerint elsősorban kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek – másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne. Ilyenkor figyelembe kell venni a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet. A Vevő az ellenszolgáltatás arányos leszállítását is kérheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidővel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. A termék kijavításával, illetve a javítás idejével a jótállási idő meghosszabbodik, míg a kicserélt termék (vagy annak egy része) tekintetében a jótállás újraindul. A jótállási jog érvényesítésével kapcsolatos költségek az Eladót terhelik. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A kijavítást vagy kicserélést – a dolog tulajdonságaira és a Vevő által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a Vevő érdekeit figyelembe véve kell elvégezni. A kijavítás során a fogyasztási cikkbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre. A jótállási jog érvényesítése során törekednie kell az Eladónak arra, hogy a javítást/cserét 15 napon belül elvégezze.

A kötelező jótállás a Vevő jogszabályból eredő jogait (különösen a szavatossággal összefüggő jogait) nem érinti.
Amennyiben a Vevő jótállással kapcsolatos minőségi kifogását kötelezett nem, vagy nem megfelelően rendezte, a Vevő jogosult a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását kezdeményezni.

A jótállási igényt az Eladó elutasíthatja, amennyiben az alábbiak közül bármely eset bizonyítható:
• a termék hibája nem rendeltetésszerű használat miatt jelentkezett;
• the product defect is the result of natural wear and tear.

Accessories warranty

The Civil Code as a general rule, a 2-year accessories warranty applies to all new products in the case of a consumer contract. The consumer contract is created when the Buyer purchases a product from the Seller via the website.
In the first 12 months of the 2 years of the warranty, in the event of any defects, the Seller:
- or handle the quality complaint related to the product in accordance with the Customer's request, or
- you can prove that the product was defective due to improper use, the defect is a consequence of natural wear and tear, but the product is definitely free of manufacturing defects.

Rights of the Buyer:
The Civil Code in the event of a defect, the Customer may primarily request repair or replacement. This means that if the product can be repaired or replaced (for the same product), the Customer can choose between these two options. If the cost of the replacement far exceeds the cost of the repair and the product is suitable for use after the repair, the Seller is entitled to offer the repair - of course, within a reasonable deadline acceptable to both parties (preferably within 15 days). Even with disproportionate additional costs, however, it is possible for the Seller to accept the Buyer's request for replacement, if the repair (and possibly the associated deadline) is a major inconvenience for the Buyer.
The Buyer can switch from the chosen accessory warranty right to another. He is obliged to pay the costs caused by the transfer to the Seller, unless the Seller gave a reason for the transfer, or the transfer was otherwise justified. In the case of an insignificant error, there is no room for withdrawal.
If the product cannot be repaired or replaced, or if these cannot be provided within a suitable time frame, or if the repair/replacement did not bring results, the Buyer may request a price reduction or withdraw from the contract (request the purchase price back).
Apart from these, the Buyer also has the option to repair the defective product or have it repaired by someone else, if the Seller did not undertake the repair or could not undertake the repair within a suitable deadline.
In order to enforce the accessory warranty claim, it is necessary for the Buyer or his authorized representative to appear at the Seller's store with the invoice or receipt confirming the purchase and present the defective product. All conditions are required together to validate the warranty claim.

If the Buyer did not use the product as intended, or if the defect is a consequence of natural wear and tear, the Seller will reject the warranty claim.

The Seller takes a record of the warranty or guarantee claims reported to him. The Buyer is obliged to return/send back the products affected by the quality complaint in a clean condition, as it is absolutely necessary to see the product in order to determine the defect and to reveal the cause of the defect.

In case of product malfunctions after the 6th month, the burden of proof is already on the Buyer's side, i.e. in the event of a dispute (that is, if the parties cannot agree whether the cause of the defect is of manufacturing origin or something else) the Buyer must obtain an expert opinion on the origin of the defect .

Product warranty

In addition to the accessory warranty right, the Buyer has the option - at his choice - to contact the product manufacturer with the product affected by the quality complaint. You can exercise this right if, in parallel, you have not asserted an accessory warranty claim with the Seller.

As a product warranty claim, the Customer may only request the repair or replacement of the defective product.

The product is defective if it does not meet the quality requirements in force at the time it was placed on the market or if it does not have the properties described by the manufacturer.

The Customer may assert his product warranty claim within two years of the product being placed on the market by the manufacturer. After this deadline, you will lose this right.

A product warranty claim can only be made against the manufacturer or distributor of the movable item. The Buyer must prove the defect of the product in the event of a product warranty claim.

The manufacturer (distributor) is only released from its product warranty obligation if it can prove that:
– the product was not manufactured or marketed as part of its business activities, or
- the defect was not recognizable according to the state of science and technology at the time of placing it on the market or
- the defect of the product results from the application of legislation or mandatory official regulations.

It is sufficient for the manufacturer (distributor) to prove one reason for exemption. Please note that an accessory warranty claim and a product warranty claim due to the same defect cannot be asserted at the same time, in parallel with each other.
However, if the product warranty claim is successfully asserted, the accessory warranty claim for the replaced product or repaired part can be asserted against the manufacturer.

Right of Withdrawal or Termination

45/2014 on the detailed rules of contracts between the consumer and the business. (II.26.) Pursuant to the regulations of the Government Decree, the consumer may withdraw from the contract or cancel it, or return the ordered product, without giving reasons within 14 days of receiving the ordered product. The Buyer (consumer) may exercise the right of withdrawal or termination by means of a clear statement to this effect sent to the Seller's postal or e-mail address before the expiry of the deadline.
If the consumer withdraws from the contract, the Seller will refund the full amount paid by the consumer as consideration, including the costs incurred in connection with the performance, such as the delivery fee, no later than 14 days after becoming aware of the withdrawal.
The Seller refunds the amount due to the consumer in the same way as the payment method used by the consumer. Based on the consumer's express consent, the Seller may use another payment method for the refund, but the consumer may not be charged any additional fees as a result. The Seller is not responsible for any delay due to an incorrect and/or inaccurate bank account number or postal address provided by the Buyer.

The Buyer may withhold the amount specified in the previous paragraph until the consumer has returned the product or proven beyond doubt that he has returned it; of the two, the earlier date must be taken into account.
The Buyer is obliged to return the product immediately, but no later than within 14 days from the notification of cancellation (hand it over at the Seller's store).

Procedure for exercising the right of withdrawal

If you wish to exercise your right of withdrawal, you can do so in writing (even by e-mail) or by phone at one of our contact details. In the case of a written notification by post, we take into account the time it was sent to the post, and in the case of a telephone notification, the time it was sent by telephone. In case of notification by post, it is imperative that you submit your notification as registered mail, so you can verify the date of mailing. Return the ordered product to our company address by mail or courier service. It is important that the direct costs incurred in connection with the return of the product are borne by the Buyer, and our company is unable to accept packages sent by post (cash on delivery). If required, we can notify a courier service under contract with our company of your intention to send a package, the fee for which must be paid to the courier when the package is sent. Pay special attention to the intended use of the product, because the Buyer bears the damages resulting from improper use.
After the package arrives at our company, the opening of the package and the examination of the returned product are recorded with a video camera. This is necessary to avoid possible misunderstandings later on. (for example, that the returned product was damaged or incomplete)

Miscellaneous Provisions

The customer expressly acknowledges that the purchase from the online store (contractual declaration) entails a payment obligation.

If any part of these GTC becomes invalid or unenforceable, it does not affect the validity and enforceability of the remaining parts.
If the Seller does not exercise his right under the General Terms and Conditions, the failure to exercise the right cannot be considered a waiver of the given right. A waiver of any right is only valid if expressly stated in writing.

Seller and Buyer try to settle their disputes amicably. In the event of a consumer dispute, the consumer can also initiate the procedure of the conciliation body operating alongside the county (capital) chambers of commerce and industry.

Contact information for conciliation bodies can be found on the following website: http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579

E-mail address of the Budapest Conciliation Board: bekelteto.testulet@bkik.hu; further contact details:
seat: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
mailing address: 1253 Budapest, Pf.: 10.
Fax: 06 (1) 488 21 86
Phone: 06 (1) 488 21 31

The Seller informs the Buyer that the Buyer has an obligation to cooperate in the conciliation board proceedings.

The Buyer is obliged to treat the order identifier (order number) received from the Seller and all information received in connection with the order as confidential, and is fully responsible for the transfer of this information to a third party and the resulting damage.

Complaint handling

If the Buyer has any complaints about the contract or its performance, he can submit his complaint in the following ways and contact details:
• in person at the Seller's store in Budapest (1042 Budapest, Árpád út 90-92);
• by phone (+36 1 370 1316, +36 20 212 8498) during store opening hours (Mon-Sat 10:00-19:00, Sun 10:00-18:00)
• by post (1042 Budapest, Árpád út 90-92);
• by e-mail (info@suitandmore.hu);
• on the website suitandmore.hu
• with a written complaint in the Buyer's Book at the Seller's store in Budapest during opening hours.

The Seller will respond to written complaints on merit within the 30 days required by law. We also treat letters sent to the above contact information as written complaints. In our store, entries made by consumers in the customer book, as well as written objections submitted in other forms, are also treated as complaints.

If possible, verbal complaints will be resolved immediately on the spot. If this is not possible, we will record the verbal complaint. If possible, we record the protocol with the consumer's consent and give a copy to the consumer. If the latter is not possible, the minutes will be sent out at the latest at the same time as the response to the verbal complaint - no later than on the 30th day from the receipt of the complaint.

If the possible consumer legal dispute is not settled during negotiations, the Buyer has the following legal enforcement options:
• Filing a complaint with the consumer protection authority (The customer can contact the regionally competent district offices, whose contact details can be found on the following website: http://jarasinfo.gov.hu/
• Initiation of the Conciliation Board procedure (see under "Miscellaneous provisions")
• Initiation of court proceedings
• Use of an online dispute resolution forum: 524/2013/EU of May 21, 2013 on the online resolution of consumer disputes and amending Regulation 2006/2004/EC and Directive 2009/22/EC (Consumer Online Dispute Resolution Directive) on the basis of a European Parliament and Council Regulation (hereinafter: Regulation), the European Commission has created an online dispute resolution platform, which can be used from February 15, 2016, for both consumers and traders in the event of a consumer dispute between those who conclude an online sales or service contract.

The scope of the decree directly extends to the trader established in the Union and based in Hungary involved in online sales or service contracts, if a consumer legal dispute arises in connection with the online sales or service contract concluded between him and the consumer.
To use the online dispute resolution platform, you must first register in the European Commission's system. (The online dispute resolution platform can be accessed via the following link after registration in the European Commission's system: http://ec.europa.eu/odr
After loading the page, select the desired language, log in and follow the instructions on the page. If you have any further questions regarding cross-border online dispute resolution, the Budapest Conciliation Board will help you (for contact information, see under "Miscellaneous Provisions").

Data handling

The Customer's data management information is available on the following page: Data protection information
Budapest, November 19, 2018.
Last updated: January 14, 2021